MZK Opole zamyka kasę biletową w pawilonie „KARO”
Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Opolu informuje, że działalność kasy biletowej – Punktu Obsługi Klienta przy ul. Niemodlińskiej (w pawilonie „KARO”) zostanie wygaszona. Sprzedaż biletów będzie odbywała się w lokalu do 20 stycznia włącznie.
Decyzja o wygaszeniu jest podyktowana spadkiem efektywności sprzedaży w kasach biletowych. Wprowadzone od 2020 roku nowe kanały sprzedaży i dystrybucji (biletomaty stacjonarne, biletomaty mobilne, sklep internetowy, bilet elektroniczny, aplikacje mobilne oraz Punkty Obsługi Sprzedaży ) zdominowały prowadzoną dotychczas sprzedaż w kasach biletowych. Spadła ona o ponad połowę, osiągając obecnie 33% ogółu. Oznacza to brak zasadności dla dalszego utrzymywania wszystkich kas biletowych.
MZK jednocześnie uspokaja, że dla nowych użytkowników opolskiej karty autobusowej Opolka!, jak również dla tych, którzy są przywiązani do tradycyjnej obsługi sprzedaży, pozostawiamy dwie kasy biletowe – w Centrum Przesiadkowym Opole Główne przy ul. 1 Maja 4 oraz w budynku znajdującym się przy ul. Pużaka 58 (na pętli autobusowej).
Źródło: MZK Opole
Najnowsze artykuły
- Opolscy policjanci w Auschwitz: Seminarium o prawach człowieka i przeciwdziałaniu dyskryminacji
- Opolska policjantka zdobywa złoty i srebrny medal w biegach przełajowych!
- Policja ratuje "złotego ptaka" z rąk 68-letniego kłusownika
- Brutalny atak w Opolu: dwaj mężczyźni zatrzymani za usiłowanie zabójstwa
- Harcerze na służbie w Szkocji