niedziela, 24 listopada 2024

V Sesja Rady Miasta Opola. Transmisja na żywo

 fot. ŁK

Dziś (29.08) rozpoczyna się V Sesja Rady Miasta Opola. Transmisję można oglądać na stronie miasta. Czym radni będą się zajmowali?

Transmisja dostępna jest na stronie opole.pl w linku:
V sesja Rady Miasta Opola – 29 sierpnia 2024 r. | Miasto Opole (www.opole.pl)

Porządek obrad V sesji Rady Miasta Opola – 29 sierpnia 2024 r. – godz. 900
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności sesji.
3. Zatwierdzenie protokołów z III i IV sesji.
4. Wybór sekretarza sesji.
5. Porządek obrad sesji.
6. Interpelacje radnych.
7. Informacja o działalności kontrolnej Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony
Środowiska w Opolu w roku 2023 (druk nr 73) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
8. Uchwała w sprawie podania do publicznej wiadomości zamiaru zmiany
statutu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jana Pawła II w Opolu (druk nr 68)
– opiniuje Komisja Edukacji i Kultury.
9. Uchwała w sprawie zaliczenia ul. Kwitnącej i drogi bez nazwy w Opolu do
kategorii drogi gminnej oraz ustalenia przebiegu drogi gminnej (druk nr 70)
– opiniuje Komisja Infrastruktury.
10.Uchwała w sprawie zaliczenia ul. Róży Wiatrów w Opolu do kategorii drogi
gminnej oraz ustalenia przebiegu drogi gminnej (druk nr 71) – opiniuje
Komisja Infrastruktury.
11.Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na powierzenie Gminie Zębowice
prowadzenia zadania organizacji publicznego transportu zbiorowego
w gminnych przewozach pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej
na linii Zębowice – Opole (druk nr 72) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
12.Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego „ulica Partyzancka III” w Opolu (druk nr 74) – opiniuje Komisja
Infrastruktury.
13.Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie rocznego planu kontroli na 2024 r.
(druk nr 67) – otrzymują wszyscy radni.
14.Uchwała w sprawie ustalenia stawek zwrotu kosztów podróży służbowej
radnych miasta Opola na przejazd samochodem osobowym niebędącym
własnością gminy (druk nr 69) – otrzymują wszyscy radni.
15.Rozpatrzenie skarg należących do właściwości Rady Miasta Opola.
16.Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie
międzysesyjnym.
17.Pytania w sprawach bieżących.
18.Komunikaty.
19.Zamknięcie sesji

 

Źródło: Opole.pl

Facebook