Doradcy ZUS w Opolu będą obsługiwać w nowym miejscu

Od poniedziałku 23 września opolski ZUS uruchomił bezpośrednią obsługę klientów w dwóch nowych miejscach. Przedsiębiorcy, emeryci i renciści oraz ubezpieczeni będą przyjmowani przy ul. płk Witolda Pileckiego w Opolu.
Zmiana lokalizacji bezpośredniej obsługi klientów ZUS-u wynika z pożaru, który zniszczył tzw. rotundę przy ul. Wrocławskiej czyli miejsce gdzie opolski ZUS obsługiwał mieszkańców Opola i okolicy.
Dzięki uprzejmości i współpracy z władzami miasta przedsiębiorcy oraz osoby ubezpieczone - w tym zgłaszające się w sprawie świadczeń dla rodzin i świadczenia wspierającego - będą obsługiwane w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego przy ulicy płk Witolda Pileckiego 2. W tej lokalizacji doradcy Zakładu będą obsługiwać przy czterech stanowiskach. Będzie też stanowisko komputerowe dla klientów, co umożliwi na przykład złożenie elektronicznego wniosku za pośrednictwem platformy eZUS.
Godziny obsługi tej grupy klientów pozostają bez zmian tj. w poniedziałek od godz. 8.00 do godz. 17.00, a od wtorku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00.
Klienci, którzy będą chcieli załatwić sprawy zasiłkowe oraz związane z emeryturami i rentami będą obsługiwani w Centrum Usług Publicznych przy ulicy płk Witolda Pileckiego 1. W tym miejscu do dyspozycji mieszkańców będzie dwunastu konsultantów, a dodatkową pomocą będzie osoba koordynująca, która na miejscu wskaże klientom odpowiedniego doradcę.
Co istotne, godziny obsługi klientów zgłaszających się w sprawie zasiłków oraz świadczeń emerytalno-rentowych będą pokrywały się z godzinami pracy obowiązującymi w Centrum Usług Publicznych.
Źródło: ZUS Opole
Najnowsze artykuły
- W 20. rocznicę śmierci w MBP w Opolu odbędzie się wieczór z poezją Karola Wojtyły
- Spada liczba umów o dzieło. ZUS podsumował miniony rok
- Akcja Stowarzyszenia Horyzonty - "Oddaj krew, podziel się miłością!" już po raz 19.
- Funkcjonariusze opolskiej KAS wykryli narkotyki w bagażu dwójki pasażerów autokaru
- Opolscy policjanci w Auschwitz: Seminarium o prawach człowieka i przeciwdziałaniu dyskryminacji