Ruszyła kolejna edycja „Opolskiej Marki”
Zarząd Województwa Opolskiego ogłosił 18. edycję konkursu „Opolska Marka”. W tym roku pojawiły się nowe kategorie, które są odpowiedzią na czasy pandemii.
„Opolską Markę” otrzymują najlepsze produkty, usługi, inicjatywy i pracodawcy na Opolszczyźnie. Laureaci konkurs mogą wykorzystywać prestiżowy symbol „Opolskiej Marki” podczas wszelkiego rodzaju przedsięwzięć promocyjnych zarówno w kraju, jak i poza jego granicami.
W tym roku będzie można się zgłaszać w czterech kategoriach:
· Opolskie się wspiera! – to kategoria dla przedsiębiorców, realizujących politykę CSR czyli społecznej odpowiedzialności biznesu oraz organizacji pozarządowych z województwa opolskiego, którzy podejmowali w ubiegłym roku inicjatywy, przyczyniające się do przeciwdziałania, profilaktyki lub zwalczania skutków pandemii SARS-Cov-2;
· Pracodawca roku – czyli przedsiębiorcy, jednostki badawcze, stowarzyszenia, fundacje, spółdzielnie socjalne z regionu, które podejmowały działania na rzecz rozwoju i ochrony swoich pracowników w 2020 roku;
· Usługa / produkt on-line – to kategoria dla przedsiębiorców z województwa opolskiego, mających w swojej ubiegłorocznej ofercie usługę lub produkt, którego dystrybucja możliwa jest również w formie on-line.
· Mój mały biznes – tutaj udział w konkursie mogą wziąć przedsiębiorcy, producenci lokalnych produktów lub usług, wpisujących się m.in. w obszar handlu rodzinnego, małych lokalnych producentów, małych manufaktur, lokalnych sklepów z województwa opolskiego.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 marca 2021 r., a rozstrzygniecie konkursu planowane jest do końca kwietnia tego roku.
źródło: UMWO/IT
Najnowsze artykuły
- Opolscy policjanci w Auschwitz: Seminarium o prawach człowieka i przeciwdziałaniu dyskryminacji
- Opolska policjantka zdobywa złoty i srebrny medal w biegach przełajowych!
- Policja ratuje "złotego ptaka" z rąk 68-letniego kłusownika
- Brutalny atak w Opolu: dwaj mężczyźni zatrzymani za usiłowanie zabójstwa
- Harcerze na służbie w Szkocji