Gość w kawiarence. Rozmowa z Michałem Sosną

Jeśli nie ma Cię w internecie to nie istniejesz – grzmią marketingowcy. Jak promować się w sieci i dlaczego mali i średni przedsiębiorcy nie zawsze powinni się inspirować dużymi koncernami? Pytamy o to naszego kolejnego gościa.
Jak efektywnie promować się w internecie? Czy małe i średnie przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia marketingowego? Kilka miesięcy temu m.in. Michał Sosna uruchomił projekt „Efektywny marketing TV”, w którym bez nowomowy tłumaczy jak „sprzedać się” w social mediach.
Michał Sosna, ekspert ds. marketingu
Jakich grzechów nie popełniać w internecie? Czy z internetowego projektu może się zrodzić szkoła marketingowa szyta na miarę obecnych czasów? Na nasze pytania odpowiada Michał Sosna, specjalista do spraw marketingu.
Michał Sosna, ekspert ds. marketingu
Najnowsze artykuły
- Letnie kino pod chmurką na ZWM-ie. Seanse w każdy czwartek wakacji
- Opolanie otrzymali już 56 mln zł z renty wdowiej. ZUS podsumowuje pierwsze wypłaty
- XXI Master Truck 2025 - sprawdź program [18-20 lipca]
- Zalanie na DK38 usunięte. Droga Głubczyce–Kędzierzyn-Koźle znów przejezdna
- Nowa droga rowerowa i przebudowa przystanku przy pływalni Akwarium