Gość w kawiarence. Rozmowa z Michałem Sosną
Jeśli nie ma Cię w internecie to nie istniejesz – grzmią marketingowcy. Jak promować się w sieci i dlaczego mali i średni przedsiębiorcy nie zawsze powinni się inspirować dużymi koncernami? Pytamy o to naszego kolejnego gościa.
Jak efektywnie promować się w internecie? Czy małe i średnie przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia marketingowego? Kilka miesięcy temu m.in. Michał Sosna uruchomił projekt „Efektywny marketing TV”, w którym bez nowomowy tłumaczy jak „sprzedać się” w social mediach.
Michał Sosna, ekspert ds. marketingu
Jakich grzechów nie popełniać w internecie? Czy z internetowego projektu może się zrodzić szkoła marketingowa szyta na miarę obecnych czasów? Na nasze pytania odpowiada Michał Sosna, specjalista do spraw marketingu.
Michał Sosna, ekspert ds. marketingu
Najnowsze artykuły
- Opolscy policjanci w Auschwitz: Seminarium o prawach człowieka i przeciwdziałaniu dyskryminacji
- Opolska policjantka zdobywa złoty i srebrny medal w biegach przełajowych!
- Policja ratuje "złotego ptaka" z rąk 68-letniego kłusownika
- Brutalny atak w Opolu: dwaj mężczyźni zatrzymani za usiłowanie zabójstwa
- Harcerze na służbie w Szkocji