Gość w kawiarence. Rozmowa z Michałem Sosną

Jeśli nie ma Cię w internecie to nie istniejesz – grzmią marketingowcy. Jak promować się w sieci i dlaczego mali i średni przedsiębiorcy nie zawsze powinni się inspirować dużymi koncernami? Pytamy o to naszego kolejnego gościa.
Jak efektywnie promować się w internecie? Czy małe i średnie przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia marketingowego? Kilka miesięcy temu m.in. Michał Sosna uruchomił projekt „Efektywny marketing TV”, w którym bez nowomowy tłumaczy jak „sprzedać się” w social mediach.
Michał Sosna, ekspert ds. marketingu
Jakich grzechów nie popełniać w internecie? Czy z internetowego projektu może się zrodzić szkoła marketingowa szyta na miarę obecnych czasów? Na nasze pytania odpowiada Michał Sosna, specjalista do spraw marketingu.
Michał Sosna, ekspert ds. marketingu
Najnowsze artykuły
- Minął rok od powodzi. Opolski ZUS podsumował pomoc udzieloną poszkodowanym przedsiębiorcom
- Jarmark Franciszkański (13-14 września 2025). Sprawdź program
- ZUS przypomina uczniom i studentom o terminach związanych z rentą rodzinną
- Jezuici w Opolu świętują beatyfikację abp. Eduarda Profittlicha SJ. Sprawdź szczegóły
- Mammobusy w trasie - skorzystaj i zbadaj piersi