Gość w kawiarence. Rozmowa z Michałem Sosną

Jeśli nie ma Cię w internecie to nie istniejesz – grzmią marketingowcy. Jak promować się w sieci i dlaczego mali i średni przedsiębiorcy nie zawsze powinni się inspirować dużymi koncernami? Pytamy o to naszego kolejnego gościa.
Jak efektywnie promować się w internecie? Czy małe i średnie przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia marketingowego? Kilka miesięcy temu m.in. Michał Sosna uruchomił projekt „Efektywny marketing TV”, w którym bez nowomowy tłumaczy jak „sprzedać się” w social mediach.
Michał Sosna, ekspert ds. marketingu
Jakich grzechów nie popełniać w internecie? Czy z internetowego projektu może się zrodzić szkoła marketingowa szyta na miarę obecnych czasów? Na nasze pytania odpowiada Michał Sosna, specjalista do spraw marketingu.
Michał Sosna, ekspert ds. marketingu
Najnowsze artykuły
- W 20. rocznicę śmierci w MBP w Opolu odbędzie się wieczór z poezją Karola Wojtyły
- Spada liczba umów o dzieło. ZUS podsumował miniony rok
- Akcja Stowarzyszenia Horyzonty - "Oddaj krew, podziel się miłością!" już po raz 19.
- Funkcjonariusze opolskiej KAS wykryli narkotyki w bagażu dwójki pasażerów autokaru
- Opolscy policjanci w Auschwitz: Seminarium o prawach człowieka i przeciwdziałaniu dyskryminacji