Transmisja 58. sesji Rady Miasta Opola [25 sierpnia 2022]
Obrady LVIII sesji Rady Miasta Opola odbywają się w sali 312 im. Karola Musioła w opolskim ratuszu dniu 25 sierpnia 2022 roku o godzinie 9:00.
Sesja Rady Miasta Opola zakończyła się o godzinie 12:02.
Transmisja 58. sesji Rady Miasta Opola [25 sierpnia 2022]
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności sesji.
3. Zatwierdzenie protokołów z LVI i LVII sesji.
4. Wybór sekretarza sesji.
5. Porządek obrad sesji.
6. Interpelacje radnych.
7. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Opola (druk nr 1290) – opiniuje Komisja Budżetowa + autopoprawka (druk nr 1290-A).
8. Uchwała w sprawie korekty budżetu miasta Opola na 2022 rok (druk nr 1291) – opiniuje Komisja Budżetowa + autopoprawka (druk nr 1291-A).
9. Informacja o działalności kontrolnej Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu w roku 2021 (druk nr 1281) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
10. Uchwała w sprawie powołania Miejskiej Komisji Wyborczej dla przeprowadzenia wyborów uzupełniających do Rady Dzielnicy III oraz ustalenia wysokości zryczałtowanych diet dla członków Miejskiej Komisji Wyborczej (druk nr 1280) – opiniują kluby radnych.
11. Uchwała w sprawie powierzenia Prezydentowi Miasta Opola uprawnienia do ustalania wysokości cen i opłat za korzystanie z gminnych obiektów sportowo-rekreacyjnych i obiektów turystycznych przeznaczonych do zwiedzania, zarządzanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu (druk nr 1282) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Sportu i Turystyki.
12. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie wskazania wiceprzewodniczących Rady do podpisywania polecenia wyjazdu służbowego przewodniczącemu Rady Miasta Opola (druk nr 1279) – otrzymują wszyscy radni.
13. Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka, określenia warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od ponoszenia opłaty za pobyt oraz ustalenia wysokości dodatkowej opłaty za wydłużony wymiar opieki i maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie w żłobku utworzonym przez Miasto Opole (druk nr 1283) – opiniuje Komisja Budżetowa oraz Komisja Społeczna i Zdrowia.
14. 1Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Grudzice I” w Opolu (druk nr 1284) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
15. Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Żerkowice II” w Opolu (druk nr 1285) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
16. Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Podmiejska I” w Opolu (druk nr 1286) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
17. Uchwała w sprawie zaliczenia ul. Kijowskiej w Opolu do kategorii drogi gminnej oraz ustalenia przebiegu drogi gminnej (druk nr 1287) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
18. Uchwała w sprawie pozbawienia ul. Północnej w Opolu kategorii drogi gminnej oraz ustalenia przebiegu drogi nr 103618 O (druk nr 1288) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
19. Uchwała w sprawie zaliczenia ul. Koszalińskiej w Opolu do kategorii drogi gminnej oraz ustalenia przebiegu drogi gminnej Nr 103565 O (druk nr 1292) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
20. Uchwała w sprawie zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego położonego w Opolu przy ul. Budowlanych 4 w trybie bezprzetargowym (druk nr 1289) – opiniuje Komisja Infrastruktury.
21. Uchwała w sprawie przyjęcia Apelu Rady Miasta Opola inicjującego działania mające na celu zmianę treści art. 23a ust. 1 Dz.U.2022.559, tj. Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (druk nr 1295) – otrzymują wszyscy radni.
22. Uchwała w sprawie nadania tytułu „Honorowy Obywatel Miasta Opola” Panu Zbigniewowi Bujakowi (druk nr 1296) – otrzymują wszyscy radni.
23. Uchwała w sprawie nadania pośmiertnie tytułu „Zasłużony Obywatel Miasta Opola” Panu Witoldowi Potworze (druk nr 1297)
24. Uchwała w sprawie nadania tytułu „Zasłużony Obywatel Miasta Opola” Panu Krystianowi Kobyłce (druk nr 1298)
25. Uchwała w sprawie nadania tytułu „Zasłużony Obywatel Miasta Opola” Pani Barbarze Lach (druk nr 1299) – otrzymują wszyscy radni.
26. Uchwała w sprawie nadania tytułu „Zasłużony Obywatel Miasta Opola” Panu Andrzejowi Szymańskiemu (druk nr 1300) – otrzymują wszyscy radni.
27. Uchwała w sprawie nadania tytułu „Zasłużony Obywatel Miasta Opola” Panu Andrzejowi Mikoszy (druk nr 1301) – otrzymują wszyscy radni.
28. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie powołania Komisji Infrastruktury Rady Miasta Opola (druk nr 1302) – otrzymują wszyscy radni.
29. Rozpatrzenie petycji należących do właściwości Rady Miasta Opola – uchwała w sprawie rozpatrzenia petycji (druk nr 1293) – otrzymują wszyscy radni.
30. Rozpatrzenie skarg należących do właściwości Rady Miasta Opola – uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działania dyrekcji Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu (druk nr 1294) – otrzymują wszyscy radni.
31. Informacja Prezydenta Miasta Opola o działalności w okresie międzysesyjnym.
32. Pytania w sprawach bieżących.
33. Komunikaty.
34. Zamknięcie sesji.
Źródło: Opole.pl
Najnowsze artykuły
- Opolscy policjanci w Auschwitz: Seminarium o prawach człowieka i przeciwdziałaniu dyskryminacji
- Opolska policjantka zdobywa złoty i srebrny medal w biegach przełajowych!
- Policja ratuje "złotego ptaka" z rąk 68-letniego kłusownika
- Brutalny atak w Opolu: dwaj mężczyźni zatrzymani za usiłowanie zabójstwa
- Harcerze na służbie w Szkocji